Interactifs
Początek quizu

Opiszemy 7 sytuacji zawodowych.
Masz do wyboru 4 różne sposoby działania.
Spontanicznie – bez namysłu, wybierz odpowiedź,
która najlepiej oddaje twoją reakcję w takiej sytuacji.
Wynikiem testu będzie określenie twojego
profilu interakcji z innymi.
Test jest nieodpłatny i nie zobowiązuje do niczego.| Interactifs ®


Uważasz za niesprawiedliwe, że nie dostałeś/-aś podwyżki, podczas gdy twój kolega, którego nie uważasz za lepszego, ją otrzymał.
Czy może mi Pan powiedzieć, dlaczego X otrzymał podwyżkę, a ja nie?
Czy możemy przez chwilę porozmawiać o mojej sytuacji?
Co powinienem/powinnam powiedzieć, aby także otrzymać podwyżkę?
W jaki sposób decyduje Pan o podwyżkach?

Correct!

Wrong!

Potrzebujesz pomocy kogoś z innego działu, aby udzielić na jutro odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert, podczas gdy ta osoba nie jest zobowiązana do udzielenia ci takiego wsparcia.
Wszyscy jedziemy na jednym wózku. Musisz dla mnie popracować dziś wieczór.
Mam mały, dość standardowy problem, który mógłbyś pomóc mi rozwiązać.
Czy zgodziłbyś się popracować dziś dłużej?
Jestem świadomy, że się narzucam. Muszę na jutro oddać poważny projekt. Mam nawał pracy i potrzebuję, abyś wyświadczył mi przysługę i popracował dla mnie dziś wieczorem.

Correct!

Wrong!

Jesteś handlowcem i myślisz, że podpiszesz umowę z nowym klientem, podczas gdy on informuje cię w ostatniej chwili, że sprawa prawdopodobnie jest nieaktualna.
Jakie są Pana oczekiwania w tej sprawie?
To zła wiadomość. W jaki sposób mogę zmienić Pańskie „prawdopodobnie nie” na „mimo wszystko być może”?
Nie ma Pan racji. Jesteśmy liderami i przekonam Pana o tym.
Dziękuję za szczerość. Co spowodowało, że zmienił Pan zdanie?

Correct!

Wrong!

Twój przełożony wyższego szczebla sugeruje, abyś zatrudnił jego siostrzeńca... którego znasz... zbyt dobrze.
Zrobię to na Pańską odpowiedzialność.
Dobry pomysł. Jeżeli Pan pozwoli, mam drobną uwagę.
To mnie martwi i postaram się odwieść Pana od tego pomysłu w taki sposób, aby się Pan do mnie nie zniechęcił.
Czy jest Pan pewien, że on będzie mógł się rozwinąć na tym stanowisku?

Correct!

Wrong!

Chcesz przywołać do porządku skutecznego i sympatycznego pracownika, który pomimo licznych upomnień systematycznie się spóźnia, dając tym samym zły przykład innym.
Czy mógłbyś spróbować nieco częściej przychodzić na czas?
Zawsze się spóźniasz. Dajesz zły przykład. Jeżeli będziesz nadal tak postępował, to może się to dla ciebie źle skończyć.
Wiem, że może to stanowić dla ciebie problem, jestem więc gotowy/-a podać moje powody, jeśli to konieczne. Chcę też, abyś zachował swój dobry nastrój na ile to możliwe, mimo tego, że powiem ci, że twoja punktualność na spotkaniach jest od tej pory nienegocjowalna.
Wiem, że chciałbyś zostać menedżerem. Co sądzisz o dawaniu dobrego przykładu i punktualności w przypadku menedżera?

Correct!

Wrong!

Twoje stosunki z klientem lub partnerem pogorszyły się do tego stopnia, że właściwie nie istnieją, a mimo to zgodził się on z tobą spotkać..
Dziękuję, że zechciał się Pan ze mną spotkać i przepraszam, jeśli przeszkadzam. Czy mogę mieć nadzieję, że zgodzi się Pan puścić to, co było, w niepamięć?
Dziękuję, że zgodził się Pan ze mną spotkać. Ta rozmowa jest dla mnie wyzwaniem. Ale sam fakt, że zgodził się Pan ponownie ze mną spotkać daje mi poczucie, że zgadza się Pan, abyśmy spróbowali dojść do porozumienia. Co Pan o tym sądzi?
Dziękuję, że zechciał Pan mnie przyjąć. Bądźmy rozsądni i zapomnijmy o tym. Zobaczy Pan, że teraz wszystko będzie dobrze.
Dziękuję, że zechciał Pan mnie przyjąć. Jakie są Pana zdaniem powody, dla których doszliśmy do tego punktu?

Correct!

Wrong!

Udaje się ci się umówić na spotkanie ze strategicznym partnerem, który dotychczas odmawiał spotkania.
Ryzykując, że wydam się Panu nachalny, chciałbym wiedzieć, co sprawiło, że zgodził się Pan na to spotkanie?
Moim głównym celem jest to, aby udało się nam wreszcie porozmawiać, bez żadnych ukrytych intencji z mojej strony.
Dziękuję za poświęcenie mi kilku chwil swojego cennego czasu. Czy mogę przedstawić Panu moje pomysły na naszą współpracę?
Widzę, że w końcu wykazał się Pan zdrowym rozsądkiem i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy.

Correct!

Wrong!

Share the quiz to show your results !

Subscribe to see your results

Toute l’équipe d’Interactifs vous remercie d’avoir rempli de quizz « testez votre compétence relationnelle ».

Quizz PL
%%description%%

Mais je suis aussi %%personality%%

%%description%%
[after-quizz]

Loading...

01 44 39 29 00 Rentrons en relation 103 rue du Cherche-Midi, 75006 Paris, France


Mettiamoci in contatto Via Mercanti, 16, 10122 Torino


Temas edelim Göktürk Merkez Mah. İstanbul cad., 1.Begonya sok. Arcadiumlife3 No:2/57, 34077 Eyüp / İstanbul, Turkey


Nawiążmy kontakt Ul. Świętokrzyska 18 00-052 Warszawa/Varsovie


Laten we contact opnemen


Let's get in touch 31, St.Leonard’s Court London, SW14 7NG United Kingdom


Rentrons en relation illa 16 - Cité Keur Gorgui Pyrotechnie Sacré Coeur 3 Dakar Sénégal


¡Entremos en contacto! +34 93 018 78 96 Rambla de Catalunya 38, 8ª planta, 08007 Barcelona, España


Lass uns in Kontakt treten


Let's get in touch Steve Sheppard +61 2 8302 5515
111 Flinders Street, Surry Hills NSW Australia


連絡を取りましょう