Umiejętności relacyjne to najłatwiej dostępne narzędzie rozwoju biznesu. Ponadto dzięki nim relacje stają się prostsze, bardziej przyjazne i bardziej komfortowe.
Dyscyplina Interactifs© zrodziła się w terenie, aby tam powrócić. Jej geniusz polega na prostocie.
Wszyscy darzymy większym szacunkiem tych, którzy wypowiadają się otwarcie i szczerze.
Dziś nie ma czasu na owijanie w bawełnę, przesadną kurtuazję czy jałowy „small talk” w relacjach zawodowych. Nie osiągniemy jednak wiele raniąc osoby z naszego otoczenia, bądź manipulując nimi, aby uzyskać to, czego chcemy.
Musi jednak istnieć sposób komunikowania się i zachowania pozwalający od razu przejść do rzeczy i zwiększyć tym samym wydajność, budujący jednocześnie dobre relacje z naszymi rozmówcami.
Wiele lat temu Philippe de Lapoyade wraz z grupą specjalistów z zakresu zarządzania i komunikacji pochylili się nad tym tematem.
Spojrzeli oni na zjawiska związane z relacjami w podobny sposób jak eksperci Lean i Total Qualité Management patrzą na produkcję przemysłową.
Po wielu latach badań zidentyfikowali niewielką liczbę określonych zachowań, które najczęściej dają dobre rezultaty oraz budują szacunek i zaufanie.
Te zachowania i związane z nimi zasady nazwano Dyscypliną Interactifs© .
Zostały one następnie połączone z wysoce skuteczną metodą szkoleniową pozwalającą nauczać tych zachowań innych taki sposób, aby jednocześnie pozostali sobą.
Przekonani, że najlepszym sposobem, aby wpłynąć na czyjeś zachowanie jest mówienie prosto z serca, otwieramy oddziały na całym świecie, aby móc pomagać ludziom w ich ojczystym języku.
Praktykowanie Dyscypliny Interactifs© polega na tym, że używamy naszych zdolności na co dzień, celowo, a nie w wyniku działania przypadku.