Szkolenie zamknięte
Nie szukajcie katalogu szkoleniowego, nie znajdziecie go !
U nas wszystko jest szyte na miarę lub prawie
Poświęciliśmy ponad 30 lat na rozwijanie programu Dyscyplina Interactifs©, z którego jesteśmy dumni. Dzięki niemu realizujemy pewną oryginalną wizję relacji oraz prostą i skuteczną technikę szkoleniową. Dyscyplina Interactifs© ma fundamentalne znaczenie dla wszystkich naszych projektów. Przysłuży się wam jako narzędzie do zmiany zachowań i relacji. Dzięki temu oferujemy proces możliwy do przeprowadzenia na potrzeby bardzo zróżnicowanych wyzwań.
Tworzymy z naszymi klientami programy szkoleniowe dostosowane do pojawiających się przed nimi wyzwań osobistych czy biznesowych. Czasem chodzi o to, aby sprzedać więcej, czasem zaś o to, aby zarządzać lepiej. Czasem chodzi również o zwiększenie swojego wpływu, utrzymanie pozycji czy odważenie się na zabranie głosu, by zostać wysłuchanym
Nasze rozumienie waszych wyzwań
Doskonale wiemy, z czym wiąże się wykonywanie pracy zarządzającego, menadżera lub handlowca w niemal wszystkich sektorach działalności. Zgłębiliśmy tę wiedzę dzięki wielu projektom, które przeprowadziliśmy od 1989 r., jak również dzięki doświadczeniu zawodowemu naszych trenerów.
Dzięki temu:
- tworzymy programy dostosowane do waszych wyzwań i potrzeb;
- zapewniamy odpowiednie, mające natychmiastowe zastosowanie, szkolenia dla waszych pracowników.
Co możemy dać twoim pracownikom
- oszczędność czasu i energii
- stworzenie spójności, solidarności i odpowiedniego nastawienia
- rozwinięcie zdolności do wspólnego działania na rzecz obranego celu
- przygotowanie do poważnych wyzwań
- zachowywanie się jak na szefa przystało
- staranne określenie i realizacja strategii przedsiębiorstwa
- wyrażanie stanowiska w ważnych sprawach w sposób budzący szacunek w oczach zespołu
- zarażanie energią poprzez zaangażowane, czytelne zachowanie godne szacunku
- zdobywanie i łączenie zasobów
- budowanie poczucie własnej wartości i pewności siebie także w innych działach
- zwiększenie sprzedaży
- odważyć się na więcej podczas sprzedaży
- szybciej ocenić, co dana relacja handlowa może przynieść
- lepsze negocjowanie z umiejętnością zachowania relacji oraz pozyskania kontrahentów
- pobudzenie chęci zdobywania i przyjemności z osiągnięcia konkretnych rezultatów
- wyrażanie dynamicznego, fachowego wizerunku firmy
- budowanie szacunku i zaufania do działów wspierających
- pozyskanie zasobów na dany projekt czy daną misję
- zwiększenie autorytetu płynącego z zachowania w przypadku braku autorytetu wynikającego z pozycji w hierarchii
- zwiększenie produktywności spotkań
- utrzymanie w rozmowie swojej pozycji przy jednoczesnej dbałości o relację i swoje interesy
- więcej zyskać a przy tym zadbać o obustronny szacunek
- negocjowanie w sposób przejrzysty i z szacunkiem
- zachęcenie pracowników operacyjnych do korzystania z kompetencji działu zakupów
- przywrócenie prestiżu działu zakupów
- przekazywanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa wśród potencjalnych i aktualnych pracowników
- działanie jako „team” razem z kadrą kierowniczą, aby służyć pracownikom i strategii HR firmy
- promowanie działań HR wśród pracowników i menedżerów
- traktowanie z większym komfortem i szacunkiem spraw socjalnie / prawnie złożonych i/lub obarczonych ryzykiem
- tworzenie spokojniejszych relacji z partnerami społecznymi
Co możemy dać twojej firmie
- bycie równie wymagającym w kwestiach technicznych, jak i bardziej zjednującym i wolnym w relacjach biznesowych
- pełnienie z większym komfortem różnych funkcji: konsultanta sprzedawcy, dostawcy, menedżera
- sprzedaż, w ramach której klient jest partnerem a nie przeciwnikiem
- wychodzenie z negocjacji z kupcami lub pracownikami operacyjnymi z zachowaniem, w miarę możliwości, szacunku i zaufania, a przynajmniej swojej dumy
- przekonywanie klientów, aby chętniej dzielili się swoimi wątpliwościami w danym momencie, jak również do szybszego wyrażania swych opinii
- uzyskiwanie opinii uczestników na temat projektów pomimo nierzadko sprzecznych celów i rzadko omawianych implikacji dla ich polityki
- Wyróżnianie się poprzez swoje zachowanie w przypadku braku możliwości wyróżnienia się ofertą
- Przywrócenie zaufania klientów, którzy nauczyli się ostrożnego podejścia do kwestii finansowych
- Wyróżnienie się zachowaniem w kontaktach w przypadku braku odróżniającej oferty
- Większa odwaga i czytelność intencji handlowych przy równoczesnym stosowaniu się do przepisów i zaleceń organów nadzoru
- Korzystanie z możliwości biznesowych nie będąc odebranym jako oportunista (tzn. spojrzenie na daną sytuację z uwzględnieniem potrzeb klienta i danej kampanii produktowej)
- Zachęcenie klientów do przyjścia do oddziału banku i pozostawania w kontakcie z doradcami
- Odkrycie (na nowo) przyjemności ze sprzedaży i pozbycie się wrażenia, że sprzedaż jest czymś niskim
- Odmawianie żądaniom rabatów, niższych cen, gestów handlowych… zachowując ważnych klientów lub zgoda na nie z zachowaniem interesów firmy poprzez wymagania wobec kontrahentów
- Bycie równie wymagającym w kwestiach merytoryki finansów, jak i bardziej zjednującym w relacjach
- Wywieranie większego wpływu i posiadanie większej wolności, jednocześnie utrzymując stylowy wizerunek
Ogólnie
- Złagodzenie stosunków między jednostką centralną, a spółkami krajowymi jak również pomiędzy producentem a siecią
- Zachęcenie klientów do odwiedzania dealerów z innych powodów niż tylko negocjacje, jazda próbna, zaplanowany przegląd czy naprawa
W zakresie sprzedaży / usług posprzedażnych
- Poprawa wizerunku sprzedaży i sprzedawcy samochodów oraz przywrócenie zaufania klientów
- Przywrócenie sprzedającym możliwości poczucia się dobrze w zetknięciu z klientami czasem tak samo dobrze poinformowanymi na temat danego pojazdu jak oni
- Wyjście od metody, aby dojść do relacji
- Negocjowanie w sposób przejrzysty i z szacunkiem
W terenie
- Posłużenie się relacją, aby przedstawić dany punkt widzenia
- Lepsza identyfikacja tego, co jest negocjowalne i nienegocjowalne w zakresie wymagań sieci
- Zwiększenie wpływu i naturalnego autorytetu w stosunku do dealerów (w przypadku braku zależności hierarchicznej)
- Poczucie solidarnej odpowiedzialności za trudne decyzje
- Traktowanie na równi i pozyskanie szacunku właścicieli koncesji / inwestora
- Czerpanie na nowo przyjemności z relacji przez tych, którzy jej nie mają lub nie doświadczają jej często
- Być tak samo zdecydowanym w relacjach, jak w swoim zawodzie
- Być rozumianym dzięki prostemu przekazowi
- Posiadanie większego wpływu na swoim poziomie hierarchii, pomimo rozmiarów struktur i złożoności organizacji
- Posiadanie wspólnego kodu zachowań relacyjnych w dużych grupach międzynarodowych, gdzie spotykają się ludzie różnych profesji i kultur
- Umiejętność tworzenia bliskich relacji, nawet w przypadku zespołów pracujących na odległość
- Poprawa wizerunku profesji, której reputacja została nadszarpnięta
- Wyróżnianie się na tle silnej konkurencji niewielkiej liczby laboratoriów gotowych do poświęcenia znacznych środków, aby zdobyć sympatię lekarzy
- Zwiększenie liczby recept, aby skompensować utratę marż wraz wejściem na rynek leków generycznych i spadkiem refundacji
- Odzyskanie zaufania lekarzy, a zwłaszcza ich cierpliwości
- Ponowne zachęcenie lekarzy do przyjmowania przedstawicieli (odwrotna sytuacja jest również często prawdziwa)
- Prowadzenie interesów nie będąc grubiańskim w oczach środowiska medycznego
- Przyjmowanie wniosków lekarzy o wsparcie, jednocześnie pozyskując kontrahentów, którzy bronią interesów laboratoriów lub odmawianie przyjmowania tych wniosków nie zrażając do przepisywania recept
- Umiejętność zainteresowania i bycia przekonującym mimo częstych spotkań
- Wprowadzenie dyscypliny w przygotowywaniu się do spotkań i monitorowaniu dalszego przebiegu relacji
Nasze szkolenia są doświadczeniem zespołowym, dzięki czemu mają dużą wartość zarówno pod kątem integracji jak i produktywności ekipy:
- duże zaangażowanie emocjonalne podczas szkolenia pozostawia mocne wspomnienie wspólnego doświadczenia
- przyswojenie i praktykowanie Dyscypliny Interactifs© na wszystkich szczeblach organizacji tworzy wspólny kod zachowania w relacjach – to solidna więź, która wrasta w kulturę firmy i na stałe zmienia sposób komunikacji między ludźmi.